torsdag 16. juni 2016

Scrapbooksider med friske farger!

Moro å slå seg litt løs med blant annet orange og gule friske farger,
når man scrapper bilder av barnas tidlige år :)

SMIL:

Mønsterpapir fra Carta Bella og så har jeg brukt Diament Glaze 3Dlim på detaljene
for å fremheve, men det er vanskelig å få frem på bildene her, men gir flott
effekt når man ser siden "live"


FRIENDS FOREVER:

Her har jeg valgt å begrense pynten siden arkene gjør så mye
ut av seg, bare litt tekst og litt detaljer
Mønsterarkene er fra Echo Park.


FARGERIKT SINN:
Jeg hadde tatt vare på noen stoffbiter med Nicholas sine håndavtrykk på
og så lekt meg litt med ferdige tekster klippet ut fra mønsterark.
Mønsterarket er fra BoBunny.

KOSETEPPET:

Olebrumm mønsterark, hva mer er der å si ;)


NICHOLAS:
Mønsterpapir fra Carta Bella.

PAPPA:


SKOLEBILDE 2010:

Mønsterark fra KortogGodt


1.KLASSE 2009:
Mønsterarket var hadde så spennende detaljer at jeg begrenset pynten veldig her.
Papiret er fra BoBunny

2010:
Mønsterarket er fra samme serie som det over fra BoBunny
og så har jeg brukt de store tallene fra en sjablong til TimHoltz, 
påført med en svamp og DistressInk.
(sjekk teksten på Andreas sin singlett, hihihi)

LIVE LAUGH LOVE:
Mønsterark fra BoBunny...jeg bare elsker disse friske fargene :)

1. DAG I BARENEHAGE:
Dette lekre ark i orange, hvit og blått er fra WeRMemoryKeepers!

Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene