onsdag 15. juni 2016

Scrapbooksider med Paste og Sjablonger!

Etter en laaang pause fra hobbyen så har jeg endelig funnet
frem gleden og inspirasjonen til å scrappe igjen. 
Inn til videre så er det stort sett scrapping det går i, så får
vi se om det blir noen kort også etterhvert ;)

Jeg koser meg med bilder fra ungene var helt små og til
de flotte tenåringene de har blitt :)

PAPPA ER SUPER KUL:

I dette innlegget viser jeg frem noen scrapbook sider der jeg har brukt
en paste og smurt ut opp på en sjablong slik at det blir et kult bakgrunns mønster.
På denne første siden har jeg brukt en stjerne sjablong fra MemoryBox og en
helt hvit paste uten tilsatt farge. samt en masse DistressInk rundt kantene og litt innpå siden.
I tillegg så har jeg brukt sjablonger med DistressInk og stempler.


Papiret som er brukt her er fra Papirdesign, de store tallene er fra en TimHoltz sjablong.
Ellers er det brukt diverse stempler og metallklistermerker fra TimHoltz.


KARNEVAL:

På denne siden har jeg brukt svart Bazzill 
og så har jeg brukt en sommerfugl sjablong fra MemoryBox.
På sjablongen smurte jeg paste utover som var blandet med litt
rød DistressInk.


LØVERNES KONGE:

Jeg har brukt et møsterark fra Papirdesign og så har jeg brukt
en sjablong fra TimHoltz med ujevne prikkemønster. 
For å få den 3D effekten har jeg brukt paste oppå sjablongen som
er blandet med litt svak turkisblå DistressInk.


COUSINS FOR LIFE:

Her har jeg brukt en hvit canvas Bazzill kartong og så har jeg smurt paste
som er blandet med limefarget DistressInk og en med gråfarge utover 2 forskjellige
sjablonger fra TimHoltz. Og så har jeg sprayet litt med og laget kule sprute effekter.
Trenger ikke så mye mønsterark til en slik side, brukte bare litt restepapir for å få litt mønster med.



Hilsen Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene